2014年5月26日星期一

Les meilleures Google adwords-reporting examen pratique questions et réponses

Est-ce que vous vous souciez encore pour passer le test Google adwords-reporting? Pourquoi pas choisir la formation en Internet dans une société de l'informatique. Un bon choix de l'outil formation peut résoudre le problème de prendre grande quantité de connaissances demandées par le test Google adwords-reporting, et vous permet de préparer mieux avant le test. Les experts de Pass4Test travaillent avec tous efforts à produire une bonne Q&A ciblée au test Google adwords-reporting. La Q&A est un bon choix pour vous. Vous pouvez télécharger le démo grantuit tout d'abord en Internet.

Vous Google adwords-reporting pouvez télécharger le démo Google adwords-reporting gratuit dans le site Pass4Test pour essayer notre qualité. Une fois vous achetez le produit de Pass4Test, nous allons faire tous effort à vous aider à réussir le test à la première fois et vous laisser savoir qu'il ne faut pas beaucoup de travaux pour réussir ce que vous voulez.

Vous pouvez télécharger le démo gratuit pour prendre un essai. Vous aurez plus confiance sur Pass4Test. N'hésitez plus à choisir la Q&A Google adwords-reporting comme votre guide d'étude.

Code d'Examen: adwords-reporting
Nom d'Examen: Google (Google Reporting and Analysis Exam Practice Test)
Questions et réponses: 211 Q&As

Vous n'avez besoin que de faire les exercices à propos du test Google adwords-reporting offertes par Pass4Test, vous pouvez réussir le test sans aucune doute. Et ensuite, vous aurez plus de chances de promouvoir avec le Certificat. Si vous ajoutez le produit au panier, nous vous offrirons le service 24h en ligne.

En quelques années, le test de certification de Google adwords-reporting faisait un grand impact sur la vie quotidienne pour pas mal de gens. Voilà le problème, comme on peut réussir facilement le test de Google adwords-reporting? Notre Pass4Test peut vous aider à tout moment à résourdre ce problème rapidement. Pass4Test peut vous offrir une bonne formation particulière à propos du test de certification adwords-reporting. Notre outil de test formation est apporté par les IT experts. Chez Pass4Test, vous pouvez toujours trouver une formations à propos du test Certification adwords-reporting, plus nouvelle et plus proche d'un test réel. Tu choisis le Pass4Test aujourd'hui, tu choisis le succès de test Certification demain.

Le test Google adwords-reporting peut bien examnier les connaissances et techniques professionnelles. Pass4Test est votre raccourci amené au succès de test Google adwords-reporting. Chez Pass4Test, vous n'avez pas besoin de dépenser trop de temps et d'argent juste pour préparer le test Google adwords-reporting. Travaillez avec l'outil formation de Pass4Test visé au test, il ne vous demande que 20 heures à préparer.

Dans cette société bien intense, c'est avantage si quelque'un a une technique particulère, donc c'est pourquoi beaucoup de gens ont envie de dépnenser les efforts et le temps à préparer le test Google adwords-reporting, mais ils ne peuvaient pas réussir finalement. C'est juste parce que ils ont pas bien choisi une bonne formation. L'outil de formation lancé par les experts de Pass4Test vous permet à passer le test Google adwords-reporting coûtant un peu d'argent.

adwords-reporting Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/adwords-reporting.html

NO.1 Which of the following statements best describes the relationship between Google AdWords and the
quality score?
A. The higher a keyword's Quality Score, the lower the price you pay for each click and the better its ad
position.
B. The lower a keyword's Quality Score, the lower the price you pay for each click and the better its ad
position.
C. The higher a keyword's Quality Score, the better its ad position.
D. The higher a keyword's Quality Score, the higher the price you pay for each click and the better its ad
position.
Answer: A

Google   adwords-reporting examen   certification adwords-reporting   certification adwords-reporting   certification adwords-reporting

NO.2 How is an ad's Clickthrough rate calculated?
A. It's the number of clicks an ad receives divided by the number of impressions.
B. It's the number of clicks an ad receives from anywhere in the Google Search or Google Content
Network.
C. It's the total number of clicks an ad receives from the Google Content Network.
D. It's the number of clicks an ad receives divided by the cost of each click.
Answer: A

Google examen   adwords-reporting   certification adwords-reporting   adwords-reporting   adwords-reporting examen   adwords-reporting examen

NO.3 When you configure a new action for Google AdWords conversion tracking, there is a customized field
called "other" and four other tracking purpose fields. Which of the following is not a valid tracking purpose
for conversion tracking?
A. Download
B. Signup
C. View of a key page
D. Purchase/Sale
Answer: A

Google examen   certification adwords-reporting   certification adwords-reporting

NO.4 You are trying to determine the return on investment for a Google AdWords campaign for a client.
Which of the following is the correct formula for finding the return on investment for Google AdWords.?
A. (Revenue from sales - Advertising costs)/Revenue from Sales
B. (Revenue from sales - Advertising costs)/Duration of Ad
C. (Revenue from sales - Advertising costs)/Advertising costs
D. (Revenue from sales - Advertising costs)
Answer: C

Google examen   adwords-reporting examen   adwords-reporting examen

NO.5 You have added "coffee cups" as a keyword to your Google AdWords campaign. Which of the
following Google searches would cause your ad to display?
A. Only searches for "coffee cups" as it's using the exact match options.
B. Only search for "coffee cups" (lower cased) as it's using the case sensitive options.
C. Any queries that search for "coffee cups" in quotation marks.
D. Any queries that include "coffee cups" in the search, such as yellow coffee cups or coffee cups sale.
Answer: D

certification Google   adwords-reporting examen   adwords-reporting examen   certification adwords-reporting

NO.6 You are a Google AdWords consultant for a client. You've created a Google AdWords campaign for
your client's website and you've identified 30 keywords for the campaign. You'd like to use a Google tool
to help you identify additional keywords through synonyms and different spellings.
What Google AdWords tool would you use?
A. Keyword Tool Supercharger
B. Google Analytics
C. Keyword Tool
D. AdWords Editor
Answer: C

certification Google   certification adwords-reporting   adwords-reporting

NO.7 Mark is configured Google Analytics for his blog. Mark does not sell any products on his blog as he
uses it to market his public speaking business. Mark would, however, like to assign a dollar value for
customers that complete the 'contact me' field on his website to track return on investment for the
marketing he has done to bring people to the site. If Mark considers each lead worth $50 what field in the
configuration of the goals in Google Analytics would Mark add the $50 value to?
A. Mark does not have an e-commerce enabled website he would not be able to track dollar amounts
through Google Analytics.
B. Mark can enter 2500 in the 'metric goal' field in the Google Analytics configuration and then choose
"dollars" in the currency value.
C. Mark can simply enter $25 in the 'goal value' field in the Google Analytics configuration of the goal he
has created for the 'contact me' form on his website.
D. Mark does not have an e-commerce enabled website but he can enter 25 in the "goal
completion" field and know the points are actually $25 towards his ROI.
Answer: C

certification Google   adwords-reporting examen   certification adwords-reporting

NO.8 Joan is about to enroll in the Google AdWords for her travel agency for her European business. She
wants to target clients throughout Europe using English, Spanish, French, and Flemish ads.
Which of the following is the best advice you could offer Joan about Google AdWords, to target multiple
languages?
A. Create four ads - one for each language.
B. Create four ad groups - one for each language.
C. Create four campaigns - one for each language.
D. Use English only, as it's the most common of the four languages she's targeting.
Answer: C

Google   adwords-reporting   adwords-reporting examen   adwords-reporting   certification adwords-reporting   certification adwords-reporting

没有评论:

发表评论