Vous pouvez télécharger tout d'abord le démo gratuit pour prendre un essai. Vous serez confiant davantage sur Pass4Test après l'essai de démo. Vous allez réussir le test IBM 000-023 sans aucune doute si vous choisissez le Pass4Test.
Pass4Test a une grande équipe composée des experts d'expérience dans l'industrie IT. Leurs connaissances professionnelles et les recherches font une bonne Q&A, qui vous permet à passer le test IBM 000-023. Dans Pass4Test, vous pouvez trouver une façon plus convenable à se former. Les resources de Pass4Test sont bien fiable. Choisissez Pass4Test, choisissez un raccourci à réussir le test IBM 000-023.
Beaucoup de travailleurs dans l'Industrie IT peut obenir un meilleur travail et améliorer son niveau de vie à travers le Certificat IBM 000-023. Mais la majorité des candidats dépensent beaucoup de temps et d'argent pour préparer le test, ça ne coûte pas dans cette société que le temps est tellement précieux. Pass4Test peut vous aider à économiser le temps et l'effort pendant le cours de la préparation du test IBM 000-023. Choisir le produit de Pass4Test particulier pour le test Certification IBM 000-023 vous permet à réussir 100% le test. Votre argent sera tout rendu si malheureusement vous ne passez pas le test.
Le guide d'étude de Pas4Test comprend l'outil de se former et même que le test de simulation très proche de test réel. Pass4Test vous permet de se forcer les connaissances professionnelles ciblées à l'examen Certification IBM 000-023. Il n'y a pas de soucis à réussir le test avec une haute note.
Code d'Examen: 000-023
Nom d'Examen: IBM (IBM Tivoli Support Provider Tools and Processes)
Questions et réponses: 56 Q&As
000-023 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/000-023.html
NO.1 Which two resources are available on the IBM developerWorks website? (Choose two.)
A.Latest test fixes released by development.
B.Software licenses for proof of concept installs.
C.Web-based community forums and Wiki pages.
D.List of new features still under development for each product.
E.Technical tutorials and demos for developers and administrators.
Answer:C E
IBM examen 000-023 000-023 examen
NO.2 What are two responsibilities of the Primary Site Technical Contact? (Choose two.)
A.Opening all PMRs on behalf of all their Support Analysts.
B.Downloading software from Passport Advantage for use by the end user.
C.Assigning up to nine Secondary Site Technical Contact per end user contract.
D.Uploading all End User Debug files to ESR/SR on behalf of their support analysts.
E.Accept or deny a request for a Support Provider's engineer to obtain access to an end users account.
Answer:C E
IBM 000-023 000-023 certification 000-023
NO.3 Where can the most thorough searches on support be performed?
A.anywhere with a search dialog
B.top header of any IBM.com web page
C.always from a specific product support page
D.IBM Software Support Home page IBM.com/software/support
Answer:D
IBM certification 000-023 000-023 000-023 examen 000-023 examen 000-023 examen
NO.4 When searching the knowledge base on the IBM Support website, what is the best search
strategy for finding targeted information?
A.Select just one product and only one keyword.
B.Select the product, operating system and a date range.
C.Target a wide set of records, by using just one keyword.
D.Select the product(s) and other specific criteria for which a solution is required.
Answer:D
IBM 000-023 certification 000-023 000-023 000-023 certification 000-023
NO.5 Which two statements are true regarding Support Provider Level 1 Customer Support? (Choose
two.)
A.Level 1 Support is responsible for taking the first support call from a Customer (during normal business
hours, Monday - Friday in line with IBMs standard 5x8 support).
B.Level 1 Support is responsible for testing new software versions of IBM products and communicating
the release of said software to clients that have purchased it from IBM.
C.Level 1 Support is responsible for incorporating and testing any program fix provided by Level 3
Support (as appropriate), and delivering or communicating the problem resolution, bypass, circumvention,
or other notice of restriction to the End User.
D.Level 1 Support is responsible logging all calls in an electronic call management system capable of
opening an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and can report in electronic format
historic information relating to a problem, from the first Call through to the resolution of the problem.
E.Level 1 Support is responsible for logging all calls in an XML, Excel or Lotus 123 spread sheet so that
Level 2 support can open an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and can report in
electronic format historic information relating to a problem, from the first call through to the resolution of
the problem.
Answer:C D
IBM 000-023 examen 000-023 examen 000-023 000-023 examen
Nous sommes clairs que ce soit necessaire d'avoir quelques certificats IT dans cette industrie de plus en plus intense. Le Certificat IT est une bonne examination des connaissances démandées. Dans l'Industrie IT, le test IBM 000-023 est une bonne examination. Mais c'est difficile à passer le test IBM 000-023. Pour améliorer le travail dans le future, c'est intélligent de prendre une bonne formation en coûtant un peu d'argent. Vous allez passer le test 100% en utilisant le Pass4Test. Votre argent sera tout rendu si votre test est raté.
没有评论:
发表评论